قل الله ثم ذرهم

مجموعه ای از حکایات و فضایل پیرامون ائمه اطهار علیهم السلام

قل الله ثم ذرهم

مجموعه ای از حکایات و فضایل پیرامون ائمه اطهار علیهم السلام

قل الله ثم ذرهم
طبقه بندی موضوعی


همتی کز پا نشستم یا علی

مانده ام، بر گیر دستم یا علی

تا بدیدار تو چشمم باز شد

از جهان دل بر تو بستم یا علی

مردم ار مست مِیِ خُم خانه اند

من زِ مینای تو مستم یا علی

من ندانم چیستم یا کیستم

از تو هستم هر چه هستم یا علی

خواجگی کن، عهد مشکن گر چه من

عهد خود با تو شکستم یا علی

پایه از چرخ بلندم برتر است

بر درت تا خاک پستم یا علی

از گیاه خاک بستان توام

گر تبر زد ور کبستم یاعلی

بر عطای توست چشمم کز خطا

تیر فرصت شد ز شستم یا علی

خلق اگر دل بر گدایان بسته اند

من گدای شه پرستم یا علی

ای عصای رهروان دستی که من

پای خویش از تیشه خَستم یا علی

زاهدان در انتظار کوثرند

من خوش از جام اَلَستم یا علی

پای مردی کن ز لطفم دستگیر

نَیِّرِ بی پا و دستم یا علی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۶
محمد حسنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی